Întrebări frecvente

Dacă ai în continuare nelămuriri și vrei să ne adresezi mai multe întrebări, scrie-ne la [email protected]

01. Cum comand?

Iată pașii pe care îi poți urma pentru a plasa o comandă obișnuită:

  • Găsește cadourile dorite din secțiunea În Boutique sau aranjamentele florale pe care vrei să le dăruiești din Florărie;
  • Selectează serviciile extra pe care ți le putem oferi pentru produsele selectate pe paginile individuale ale acestora (de ex.: felicitare, pungă cadou, card cadou etc.);
  • Adaugă-le în coș;
  • Completează datele personale pentru livrare;
  • Plătește online în deplină siguranță;
  • Bucură-i pe cei dragi cu cadourile de pe site-ul nostru.

Dacă, în schimb, dorești să plasezi o comandă de aranjamente florale personalizate, te invităm să completezi formularul de comandă disponibil aici.

Pentru aranjamente și decorațiuni pentru un eveniment privat sau corporate, te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon 0722 466 111 sau scrie-ne pe adresa de e-mail [email protected].

02. Cum plătesc?

Plătește online, în momentul plasării comenzii. Cea mai sigura, comoda si rapida modalitate de plata.

03. Cât costă livrarea?

Livrarea este gratuită pentru toate comenzile în București. Pentru comenzile ce necesită livrare în alte localitati din țară se percepe o taxă ce diferă în funcție de zonă.

04. În cât timp voi primi comanda?

În funcție de când ai nevoie de aranjament sau de cadou. Ne poți comunica ziua și ora când doresti să fie livrată comanda, iar noi ne vom asigura că vor ajunge la tine în timp util.
Livrarea aranjamentelor și buchetelor din Florărie se va realiza în funcție de nevoile tale. Pentru aceasta, te rugăm să specifici ora și ziua când dorești să fie livrate.
În schimb, produsele din Boutique au un termen de livrare de maximum 48 de ore pentru București și între 3-5 zile pentru restul țării.

05. Pot anula o comandă?

Poti anula o comanda în termen de 1 oră de la plasarea comenzii. Te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon 0722 466 111, cand doresti anularea ei.

06. Pot returna un produs?

Produsele din Florărie sau Dulciurile nu pot fi returnate.

În schimb, poți returna un produs din Boutique doar dacă respectă următoarele criterii:

  • Returul se poate face doar în termen de 14 zile de la data primirii coletului;
  • Asigură-te că produsul este în stare impecabilă! Nu vom accepta returul produselor deteriorate și care nu au toate etichetele;
  • Produsul trebuie să fie trimis către sediul nostru în ambalajul original;
  • Dacă produsul a fost însoțit de cadouri, este necesară și returnarea acestora;
  • Nu poate fi returnat un singur produs dacă acesta este parte al unui set. În cazul în care ești nemulțumit de un singur produs ce face parte dintr-un set, te rugăm să returnezi întregul set, menționând care dintre produse te nemulțumește.
  • Procesul de returnare se realizează prin curier. Ai posibilitatea de a alege singur firma de curierat, ținând cont de faptul că vei suporta costul de transport perceput de firma în cauză. Te rugăm să sigilezi coletul și nu uita să incluzi în acesta și documentele cu care produsul a fost livrat inițial. 

Adresa la care trebuie returnat coletul este Str. Intrarea Ochiuri, nr 1, sector 6, Bucuresti.

Pentru asistență în ceea ce privește procesul de retur, te rugăm să ne scrii la [email protected]  sau să ne contactezi la numărul de telefon 0722 466 111.

07. Care sunt costurile pe care le implică procesul de retur?

Vei suporta costul perceput de firma de curierat pe care o alegi pentru a returna produsele.

08. Ce presupune un voucher de retur?

În cazul în care returnezi unul sau mai multe produse, ai opțiunea de a primi contravaloarea produselor sub forma unui voucher de retur. Acesta poate fi utilizat pentru o altă comandă pe site (inclusiv pentru aranjamentele florale, chiar dacă returul a fost pentru produse din Boutique). Voucherul este cumulabil cu alte oferte și poate fi folosit, timp de 1 an, pentru o singură comandă.

09. Ce este cardul cadou?

În cazul în care nu știi ce cadou să îi faci unei persoane dragi, îi poți oferi un Card Cadou. Acesta poate fi încărcat cu orice sumă dorești între 200 și 2000 lei și poate fi folosit de destinatar pentru a comanda produsele dorite de pe Kalli.ro. Acest card este reîncărcabil și transmisibil și vine însoțit de un plic elegant si un mesaj catre destinatar. 

De asemenea, poți selecta Cardul Cadou și din pagina oricărui alt produs, pentru a le oferi la pachet.

10. Am primit un Card Cadou. Cum îl pot folosi?

Urmărește pașii clasici de plasare a unei comenzi. În momentul în care selectezi opțiunea de plată, trebuie doar să introduci seria Cardului tău Cadou, iar suma va fi dedusă din soldul cardului. Poți folosi acest card pentru comenzi multiple, în limita soldului disponibil pe acesta. De asemenea, ai opțiunea de a verifica în orice moment dorești suma disponibilă pe cardul cadou.